V poslední době se na nás hodně obracíte s tím, že vám od nás nechodí e-maily. Skutečnost je ale trochu jiná, postupným pátráním se nám podařilo zjistit, jak to vlastně s těmi „nechodícími“ e-maily je. Zde uvádíme nejběžnější případy:
1) E-mail je ve složce „Spam“ nebo „Hromadné“
Nejčastější příčinou, proč se vám v doručené poště od nás nezobrazí e-mail, je přesměrování e-mailu do složky s nevyžádanou poštou (spam) nebo přesměrování do složky „Hromadné“. Tento jev je typický pro majitele e-mailových schránek od provozovatele serveru Seznam.cz (končící @seznam.cz nebo @email.cz). Toto je bohužel záležitost samotného nastavení serveru e-mailové pošty Seznam.cz a nemáme šanci toto chování žádným způsobem ovlivnit. Jediné, co v tomto případě můžeme doporučit je, abyste se častěji dívali do těchto složek.
2) E-mail přišel druhému rodiči / známému
Dalším důvodem, kdy nám voláte, že vám nepřišel e-mail, je to, že vaší e-mailovou adresu nemáme v databázi. A to jednoduše proto, že vaše dítě registroval někdo jiný na jinou e-mailovou adresu (manžel/ka, kamarád/ka, přítel/kyně, soused/ka, starší sourozenec atd.). Proto doporučujeme: pokud od nás chcete dostávat informační e-maily na adresu, kterou nejčastěji používáte, použijte prosím tuto adresu při registraci na webu K-klubu.
3) E-mail nepřišel, protože jste se odhlásili z odběru
Součástí hromadně rozesílaných e-mailů od K-klubu je i zápatí s odkazem „Odhlásit se z odběru“. Toho se využívá, pokud nechcete dostávat informační (reklamní) e-maily. Kliknutím na tento odkaz zajistíte, že vám už z našeho systému nebude chodit žádná pošta. Ovšem pokud budeme rozesílat důležité informace, toto odhlášení se nadále vztahuje i na veškerou další poštu, kterou zašleme. Chcete-li být tedy informováni, neodhlašujte se z odběru.
4) E-mail přišel, ale nečetli jste ho
I když se to zdá divné, zaznamenali jsme i tyto případy. Do schránky vám přišel e-mail, ale nečetli jste ho, protože jste ho nepovažovali za důležitý. Samozřejmě, nemůžeme nikoho nutit, aby četl všechny naše e-maily. Je to ovšem pro nás dobrá zpětná vazba. Pokusíme se první viditelné informace e-mailu „poladit“ tak, aby vám už žádná důležitá zpráva neunikla 😉
5) E-mail nepřišel, protože jste špatně zadali e-mailovou adresu při registraci
Nejmenší procento případů je to, že špatně zadáte vaši e-mailovou adresu při registraci, většinou se jedná o překlep. Pokud takovou e-mailovou adresu objevíme, budeme vás kontaktovat, abychom ji společně opravili.
Než zavoláte do Káčka …
… že vám nepřišel e-mail: projděte si, prosím, těchto 5 bodů. Chyba se může stát vždy, pochopitelně i na naší straně, nikdo není neomylný. Ovšem je dobré se nejprve přesvědčit, ušetříte tím čas sobě i nám 😉