fbpx

A JE TO TU. Střediska volného času tedy i Káčko mohou otevřít své brány všem příznivcům a zájemcům o zájmové vzdělávání. Vzhledem ke včerejšímu vyjádření vlády v odpoledních hodinách se na tuto změnu připravujeme. Od pondělí 10.5. do 25.6. chystáme dny otevřeného Káčka, kdy si budete moci přijít vyzkoušet rozmanitost kroužků, které Káčko nabízí. Nyní řešíme naše možnosti vzhledem k vládním nařízením uvnitř 3+1 a venku 20 + 1. Již brzy zveřejníme nabídku na odpolední činnost. Kroužky v podobě, jak jsme zvyklí se nebudou konat. Vámi zaplacené poplatky za zájmové vzdělávání v říjnu 2020 Vám budeme postupně vracet na účet, ze kterého byly placeny. Pokud jste platili hotově, vyčkejte, budeme Vás kontaktovat na telefon uvedený v přihlášce. Jestliže vratku neobdržíte do 30.6.2021 kontaktujte nás na emailu ekonom@k-klub.jicin.cz

(Commenting: OFF)

PŘIHLAŠOVÁNÍ SPOUŠTĚNO. Tábory budou. To už je jisté. Nyní se řeší za jakých podmínek. Máme přislíbeno, že budou hodně podobné jako v loni. V současné době se ale počítá s nutností testů. PCR testy (ne starší 7 dnů) nebo antigenní testy (ne starší 72 hodin) a to s potvrzením z odběrového místa, nemohou být samotesty. Zda to bude na 100%, je stále v jednání. Věříme, že na konci května budeme vědět více. V nejbližších dnech od nás obdržíte email s žádostí o platbu za tábory. Do konce června je potřeba zaplatit tábory konající se v červenci a do konce července tábory, které se konají v srpnu. Platba musí být připsána nejpozději týden před konáním tábora, na který jsou přihlášeny vaše děti.

(Commenting: OFF)

Z usnesení vlády č. 1377 ze dne 23.12.2020 a všech dalších je pozastavena činnost volnočasových aktivit v K-klubu.

Vzhledem k tomu, že byla opakovaně činnost kroužků pozastavena, bude Vám automaticky vráceno zápisného za neodučené hodiny. Vratky budeme řešit v průběhu května 2021 souhrnně za 1. i 2. pololetí.

Dále platí, že peníze se nevrací v případě, pokud kroužek bude otevřen, není nařízeno vládou K-klub uzavřít, avšak účastník zájmového vzdělávání do kroužku nedochází.

Sledujte proto nadále stránky K-klubu pro aktuální informace, sledujte mailovou schránku, neopomínejte koukat do spamu, obzvláště majitelé mailových adres na seznam.cz a centrum.cz! Maily od nás chodí všem, na které máme mailovou adresu (viz článek “Nechodí mi maily od káčka“).

Aktuální informace o dění v Káčku najdete i na facebookové stránce Káčka.

Jsou tedy k dispozi celkem tři různé informační kanály, snažte se je tedy, prosím, využívat a číst předtím, než nám budete do K-klubu volat a ptát se na to, co je již někde napsáno.

Děkujeme a těšíme se na vás za příznivých podmínek hned, jak to bude možné 😉

(Commenting: OFF)

V poslední době se na nás hodně obracíte s tím, že vám od nás nechodí e-maily. Skutečnost je ale trochu jiná, postupným pátráním se nám podařilo zjistit, jak to vlastně s těmi “nechodícími” e-maily je. Zde uvádíme nejběžnější případy:

1) E-mail je ve složce “Spam” nebo “Hromadné”

Nejčastější příčinou, proč se vám v doručené poště od nás nezobrazí e-mail, je přesměrování e-mailu do složky s nevyžádanou poštou (spam) nebo přesměrování do složky “Hromadné”. Tento jev je typický pro majitele e-mailových schránek od provozovatele serveru Seznam.cz (končící @seznam.cz nebo @email.cz). Toto je bohužel záležitost samotného nastavení serveru e-mailové pošty Seznam.cz a nemáme šanci toto chování žádným způsobem ovlivnit. Jediné, co v tomto případě můžeme doporučit je, abyste se častěji dívali do těchto složek.

2) E-mail přišel druhému rodiči / známému

Dalším důvodem, kdy nám voláte, že vám nepřišel e-mail, je to, že vaší e-mailovou adresu nemáme v databázi. A to jednoduše proto, že vaše dítě registroval někdo jiný na jinou e-mailovou adresu (manžel/ka, kamarád/ka, přítel/kyně, soused/ka, starší sourozenec atd.). Proto doporučujeme: pokud od nás chcete dostávat informační e-maily na adresu, kterou nejčastěji používáte, použijte prosím tuto adresu při registraci na webu K-klubu.

3) E-mail nepřišel, protože jste se odhlásili z odběru

Součástí hromadně rozesílaných e-mailů od K-klubu je i zápatí s odkazem “Odhlásit se z odběru”. Toho se využívá, pokud nechcete dostávat informační (reklamní) e-maily. Kliknutím na tento odkaz zajistíte, že vám už z našeho systému nebude chodit žádná pošta. Ovšem pokud budeme rozesílat důležité informace, toto odhlášení se nadále vztahuje i na veškerou další poštu, kterou zašleme. Chcete-li být tedy informováni, neodhlašujte se z odběru.

4) E-mail přišel, ale nečetli jste ho

I když se to zdá divné, zaznamenali jsme i tyto případy. Do schránky vám přišel e-mail, ale nečetli jste ho, protože jste ho nepovažovali za důležitý. Samozřejmě, nemůžeme nikoho nutit, aby četl všechny naše e-maily. Je to ovšem pro nás dobrá zpětná vazba. Pokusíme se první viditelné informace e-mailu “poladit” tak, aby vám už žádná důležitá zpráva neunikla 😉

5) E-mail nepřišel, protože jste špatně zadali e-mailovou adresu při registraci

Nejmenší procento případů je to, že špatně zadáte vaši e-mailovou adresu při registraci, většinou se jedná o překlep. Pokud takovou e-mailovou adresu objevíme, budeme vás kontaktovat, abychom ji společně opravili.

Než zavoláte do Káčka …

… že vám nepřišel e-mail: projděte si, prosím, těchto 5 bodů. Chyba se může stát vždy, pochopitelně i na naší straně, nikdo není neomylný. Ovšem je dobré se nejprve přesvědčit, ušetříte tím čas sobě i nám 😉

(Commenting: OFF)